dilluns, 6 de març del 2017

RECOMANACIONS DELS ALUMNES DE 6è

Aquest curs 2017-18 els alumnes de 6è ens han recomanat els segúents llibres:


Pau A. 

Vull recomanar el còmic Spirou i Fantàstic perquè és divertit i tracta d’aventures. És el meu còmic preferit.

Clara R. 

Recomano el llibre Diari d’una penjada nº 1  perquè parla de la vida a l’institut. És divertit i emocionant i té escenes d’intriga.

Mikel 


El llibre que recomano és Geronimo Stilton i el viatge en el temps, on Geronimo Stilton i els seus amics viatgen en el temps i passen per la Prehistòria, l’antic Egipte i l’Edat Mitjana. El recomano a gent que tingui curiositat per saber com vivia la gent en aquestes èpoques.

Quim

Us recomano un llibre que es diu Secret Academy, perquè és una llibre amb molta acció i segur que us farà passar una bona estona.

Joana

Recomano el llibre Els futbolissims i el misteri del tresor pirata perquè és un llibre que tracta de futbol, però va lligat amb moltes aventures. És molt divertit, emocionant i entretingut. M’encanta. El recomano als nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior.

Maria

Recomano el llibre Wonder perquè és molt emocionant i a la vegada hi ha parts del llibre divertides.

Lara

Vull recomanar el llibre de Comença l’ESO. Campi qui pugui!  perquè és molt divertit i dóna consells pel començament de l’institut.

Erick

Si us agraden les aventures, us recomano el Diari de Greg nº 12, és molt divertit.

Marçal

Us recomano tots els llibres de la col·lecció de La Penya dels Tigres, són llibres de misteris i aventures.

Joel

M’agrada tota la col·lecció de Tintín, perquè em distreu quan estic avorrit i ric molt. T’ho passes bé quan ho estàs llegint.

Laura

Hachiko és un llibre que tracta de la relació d’un gos amb el seu amo. És una història  real i molt emotiva. Val la pena llegir-lo, el recomano molt.

Daniela

Us recomano el llibre L’Agus i els monstres. La guerra del bosc 4. Tracta sobre una guerra que es crea per culpa d’una moneda. Espero que us agradi molt!

Amelie

M’ha agradat molt un llibre que es diu Coraline, el recomano a tota la gent a qui li agraden els llibres de por i d’intriga, perquè aquest us agradarà molt. A mi m’ha agradat perquè m’intrigava el que passaria, hi havia molts detalls i fantasia.

Yannick

Voldria recomanar-vos Julian, un llibre que em va agradar molt  perquè és una història dramàtica però a l’hora divertida.

Rebeca

Recomano el llibre de L’avi a la fuga, perquè és molt divertit i molt entretingut.

Luisatni

Junie B. Jones  m`ha agradat perquè és molt divertit i interessant. No pots parar de llegir fins el final.

Ona

Cuentos por teléfono  és un llibre on hi ha moltes històries d’una o dues pàgines que parlen sobre històries imaginàries de diferents personatges. Són petits contes que acabareu segur i us faran passar una bona estona.

Alexis

Recomano La porta prohibida perquè és un llibre d’aventures i a mi m’agraden molt. El primer capítol pot semblar una mica avorrit, però quan arribes al segon ja no pots parar de llegir-lo. És un llibre de David Nel·lo de la col·lecció El vaixell de vapor i l’editorial Cruïlla.

Tonet

Us recomano que llegiu el llibre The Prince of tennis nº 4, és un còmic que ha estat dibuixat i escrit per Takeshi Konomi. Tracta d’un nen de 1r d’ESO que juga a campionats nacionals de tenis contra nens de 2n i 3r i els guanya a tots.

Laia

Recomano Geronimo Stilton. El llibre de la selva,  a les persones que els agradin les aventures, perquè és molt divertit i emocionant.

Muneeb

A mi m’agraden molt els llibres de Goku. És molt fort i lluita, però ha de practicar molt per guanyar quan lluita amb altres persones.

Dorian

Recomano el llibre de Harry Potter i la pedra filosofal, que és de fantasia perquè va de màgia. Ho recomano per a la gent que li agrada la ciència ficció.

Berta 

Recomano el llibre  El desastrós Max Crumbrly, quin fàstic de dia que va d’un nen que l’empenyen a un armariet, es queda tancat molts dies de vaga i a la nit arriben lladres. A mi m’agrada perquè es d’aventures i misteri.

Somei
Jo també us recomano El desastrós Max Crumbly quin fàstic de dia. És un diari que escriu ell mateix per explicar com volia impedir que uns lladres robessin a l´escola .

Wanis

Jo recomano Harry Potter y las relíquies de la muerte perquè és molt interessant. Té molta fantasia i també parla d’aventures. A mi m’ha agradat molt.

Moltes Gràcies a tots per col.laborar!!



Curs 2016-2017

Iniciem un nou apartat amb les recomanacions de llibres que ens fan els alumnes de 6è. Esperem que us agradin i us animem a recomanar més llibres. Gràcies

Carla F.
Títol: Geronimo Stilton al Regne de la Fantasia.
Autor: Geronimo Stilton (Certosina Kashmir)

 
 Jo els recomano als nens que els agrada somiar  i les aventures, perquè és un llibre ple d'aventures, molt divertit i has d'imaginar-te moltes coses i somiar.



 Georgina N.
Títol: Diari d'una penjada 5
Autora: Rachel Renee Ruchey.

Ho recomano per a nenes de 9 a 12 anys, recomano tota la col·leció, són 10 llibres. 
És un llibre que va d'una nena que va a l'institut i viu moltes aventures. Té dues millors amigues, una enemiga i un noi que li agrada. 







Silvia R.
Títol: las barbaridades de Bárbara
Autora:  Rosa Montero
 
Va ser un llibre que em van obligar a llegir, però quan me'l vaig llegir em va agradar molt perquè el vaig trobar molt divertit, i molt graciós. Era com la vida quotidiana però la Bárbara explicava tot el que li havia passat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada